تماس با وکیل پایه یک دادگستری مرکز
قبول وکالت برای تهران کرج و حومه
قبول وکالت فقط برای
تهران و کرج و حومه

جهت انجام مشاوره فوری و سریع با وکیل پایه یک دادگستری در تهران می توانید به دو روش اقدام نمایید:

  1. مشاوره فوری حضوری با وکیل
  2. مشاوره فوری تلفنی با وکیل

 

برای دریافت مشاوره حقوقی فوری حضوری کافیست با شماره تماس 09122281245 تماس حاصل کرده و اولین وقت خالی وکیل را برای دریافت مشاوره و راهنمایی های وی در خصوص مشکل حقوقی، کیفری ، خانواده، ارث، ملکی و هر چیز دیگری را با وی مطرح کنید. بهتر است مدارک و مستندات و شواهد را آماده کرده و برای تسریع در بررسی پرونده با دست پر نزد وکیل حاضر شوید.

وکیل طلاق، خانواده و مهریه-وکلای دادفرپیشنهاد ما مشاوره حضوری با وکیل زیرا در تماس تلفنی امکان بررسی مدارک و مستندات وجود ندارد ولی در جلسه حضوری مشاوره وکیل میتواند بر حسب مدارک و شواهد نظر تخصصی تر بدهد و میانبرهای قانونی را با توجه به اسناد بهتر به شما پیشنهاد بدهد.وکیل طلاق، خانواده و مهریه-وکلای دادفر

برای دریافت مشاوره تلفنی تعرفه قیمت ها بسیار مقرون به صرفه است و کافی است از طریق پرداخت آنلاین مبلغ مشاوره فوری با وکیل تماس حاصل فرمایید و در کمترین زمان موضوع پرونده و یا سوال خود را با وی مطرح نمایید. پلن های مشاوره تلفنی  20دقیقه، 30دقیقه، 45 دقیقه و 60 دقیقه ای می باشند که قیمت های متفاوتی دارند.

محمد ذمرچلی- وکیل پایه یک دادگستری

رزرو وقت مشاوره فوری

مشاوره تلفنی با وکیل- وکیل پایه یک دادگستری محمد دمرچلی

جهت تنظیم قرار حضوری با وکیل با شماره زیر تماس بگیرید

09122281245

تلفن

021-44219456

آدرس

تهران ، صادقیه شمالی، بلوار اشرفی اصفهانی بن‌بست 12 متری بهار، ساختمان بهاران، پلاک1، طبقه چهارم، واحد 10

در برخی مسائل و مشکلات حقوقی و کیفری، نیاز به مشاوره حقوقی به صورت فوری بسیار احساس می شود چراکه گاهی گذشت زمان می تواند سبب ازبین رفتن حق موجود شود. مثلاً در حوزه قراردادها اگر فرد مطلع شود که در قراردادی فریب خورده است و همچنان به آن قرارداد پایبند باشد، امکان استفاده از خیار تدلیس (فریب) وجود نخواهد داشت چراکه این خیار قانونی تحت عنوان خیارات «فوری» شناخته می شود که تنها به محض اطلاع از وقوع آن باید نسبت به اِعمال آن اقدام نمود درغیر اینصورت حق فسخ معامله از فرد گرفته می شود.

خیارات دیگری نیز تحت عنوان خیارات فوری شناخته می شوند؛ از جمله خیار غبن، خیار عیب، خیار رؤیت و خیارتخلف از وصف که اگر شما از این خیارات مطلع شوید ولی آگاه نباشید که به محض اطلاع از آنها باید نسبت به اعلام فسخ معامله اقدام کنید، عملاً اختیار برهم زدن معامله را از دست خواهید داد لذا با توجه به اینکه شرایط اثبات خیارات فوری و زمان اطلاع از آن در دادگاه اهمیت بسیاری دارد لذا می توان گفت بهتر است در این خصوص از یک وکیل پایه یک دادگستری مشورت گرفته شود تا به سادگی این حق مهم را از دست ندهید.

همچنین در دیگر امور حقوقی و کیفری نیز گاه مواردی از این دست مطرح می شود که نیازمند مشورت فوری با وکیل است پس مشاوره حقوقی فوری با وکیل امری حائز اهمیت می باشد که در این نوشتار بدان پرداخته خواهد شد.

 مشاوره فوری با وکیل کیفری

امور کیفری شامل مواردی است که معمولاً با جان، مال و حیثیت اشخاص در ارتباط می باشد و عموماً تنش و استرس های زیادی به همراه دارد لذا حضور یک وکیل متخصص کیفری در این امور سبب آرامش خاطر افراد می شود.

وکیل کیفری به وکیلی گفته می شود که علاوه بر دانش کافی و لازم در حوزه وکالت و قوانین و مقررات عام، از تجربه و دانش تخصصی کیفری نیز برخوردار بوده و در دعاوی تخصصی کیفری اقدام به وکالت می نماید.

بدون شک در امور کیفری مانند سرقت، خیانت در امانت، کلاهبرداری، فروش مال غیر، جعل، ترک انفاق، اختلاس و غیره ، مشاوره حقوقی حضوری با وکیل متخصص این امر می تواند ضمن افزایش آگاهی و آشنایی افراد به قوانین و مقررات حوزه کیفری سبب آرامش خاطر بیشتر افراد شده و از تضییع حقوق آنان در دادگستری جلوگیری نماید.

 مشاوره فوری با وکیل حقوقی

از طرق به دست آوردن اطلاعات حقوقی، مشاوره با وکیل حقوقی می باشد. وکیل دادگستری با مطالعه پرونده و اسناد و مدارک ، راه های قانونی موجود و راهکارهای پیشبرد پرونده را برای شما بیان خواهد نمود.

همچنین چنانچه افراد پیش از اقدامات حقوقی از قبیل انجام معاملات و انعقاد قراردادها نسبت به استفاده از مشاوره حقوقی حضوری با یک وکیل دادگستری اقدام نمایند، از بسیاری از اختلافات حقوقی در آینده جلوگیری می شود و چه بسا از تضییع حقوق افراد با روش های مختلف و به کارگیری بندهای حقوقی در قراردادها و معاملات پیشگیری شود.

از این رو لازم است در تنظیم قراردادها، دادخواست ها و لوایح حتما از مشاوره با وکیل حقوقی استفاده نموده و همچنین در پیشبرد پرونده خود در دادگستری نسبت به مشورت با یک وکیل خبره حقوقی اقدام نمایید.

مشاوره فوری با وکیل مالیاتی

یکی از منابع درآمدی دولت، مالیات می باشد که توسط اشخاص حقیقی و حقوقی صاحب درآمد در جامعه به دولت پرداخت می شود. قوانین و مقررات مالیاتی روز به روز پیچیده تر و گسترده تر می شوند و اشخاص به سختی می توانند نسبت به پیچیدگی های این قوانین و بخشنامه های به روز رسانی شده آنها مطلع شوند.

اما وکیل مالیاتی شخصی است که نسبت به تمامی این قوانین و مقررات پیچیده و کلیه آیین نامه ها و بخشنامه های سازمان امور مالیاتی و رویه های حسابداری مالیاتی به طور تخصصی تسلط داشته و با اشراف بر آنها به دفاع از حقوق موکل خود در دادرسی های مالیاتی می پردازد. از این رو جهت تنظیم اظهارنامه های مالیاتی و یا تنظیم دفاعیه های لازم در این خصوص ، مشورت با یک وکیل متخصص مالیاتی امری ضروری و لازم می باشد.

موارد حقوقی و کیفری که نیاز به مشاوره فوری دارند:

از جمله موارد کیفری که نیاز به مشاوره فوری دارد آن است که فرد توسط کلانتری یا آگاهی یا ضابطین خاص دستگیر شده و خانواده وی از علت دستگیری یا روند آزادی وی اطلاعی ندارند که در این صورت مشاوره فوری با وکیل دادگستری اهمیت بسزایی خواهد داشت. در صورتی که فرد متهم به جرمی شده باشد که فرصت کافی برای جمع آوری دلایل نداشته باشد، اهمیت مشاوره فوری با وکیل دوچندان می شود.

از موارد حقوقی که نیاز به مشاوره فوری با وکیل دارد، تنظیم قراردادها و دریافت راهنمایی در این خصوص می باشد و همچنین در هر موردی که صورتجلسه یا هر نوع امر الزام آوری میان طرفین تنظیم می شود مشاوره فوری با وکیل لازم و ضروری است.

مزایای دریافت مشاوره فوری از وکیل متخصص

از مزایای دریافت مشاوره فوری با وکیل متخصص آن است که فرد می تواند مشکل پیش آمده حقوقی خود را به طور سریع حل و فصل نماید و از دامنگیرشدن آن مشکل جلوگیری کند. دیگر مزایای قابل توجه این است که فرد می تواند در یک قرارداد مهم که نیاز به مشاوره فوری با وکیل متخصص دارد سریعاً مشورت نموده و از تضییع حقوق خود یا به کارگیری بندهای نادرست در قرارداد پیشگیری نماید.

مشاوره فوری تلفنی در هر ساعتی از شبانه روز(مشاوره فوری  24 ساعته)

یکی از مزایای مشاوره فوری تلفنی با وکیل آن است که می توانید در هر ساعتی از شبانه روز نسبت به تماس با گروه وکلای دادفر و دریافت مشاوره تلفنی اقدام نمایید. درواقع مشاوره فوری با این گروه وکلا به صورت 24 ساعته بوده و افراد می توانند مسائل و مشکلات حقوقی خود را در تمام ساعات شبانه روز مطرح نمایند.

 اهمیت مدارک و مستندات در مشاوره فوری حقوقی

یکی از مسائل غیرقابل انکار و حائز اهمیت در مشاوره فوری حقوقی توسط وکیل دادگستری، وجود مدارک و مستندات می باشد به نحوی که هرچقدر مدارک فرد کامل تر و مبیّن ادعای ایشان باشد، وکیل بهتر می تواند ادعا را با قوانین و مقررات و رویه های قضایی مطابقت داده و از درون این مدارک و مستندات و ادله ارائه شده و تطابق آنها با قوانین و مقررات، نسبت به احقاق حقوق فرد اقدام نماید و مشاوره جامع و کاملی به فرد ارائه دهد.

سابقه دفتر وکالت دادفر در حل پروند های کیفری و حقوقی

جمعی از وکلای مجرب پایه یک دادگستری با مدیریت محمد دمرچلی با بیش از 10 سال سابقه وکالت حرفه ای با تخصص و تجربه در زمینه پرونده های مرتبط با کلیه دعاوی حقوقی، کیفری و خانواده گرد هم آمده اند و آماده ارائه خدمات تخصصی اعم از مشاوره حقوقی و قبول وکالت در تهران، کرج و هموطنان خارج از کشور می باشند.
برای درخواست وکالت با تلفن های دفتر تماس حاصل کنید تا با توجه به فوریت های حقوقی، نزدیکترین وقت مشاوره برای شما تعیین گردد.