تماس با وکیل پایه یک دادگستری مرکز
قبول وکالت برای تهران کرج و حومه
قبول وکالت فقط برای
تهران و کرج و حومه

“گروه وکلای دادفر» برای تمامی حوزه‌ های تخصصی وکلای متخصص را در اختیار متقاضیان قرار می ‌دهد. ما این اطمینان خاطر را به شما می دهیم که وکیل حقوقی مجرب، دلسوز و امانت دار و با دانش و تخصص مربوطه با حفظ حریم خصوصی برای راهنمایی شما انتخاب شود و تا رسیدن پرونده به نتیجه شما را همراهی کند.

سوالات و مشکلات حقوقی شما در هر زمینه ای اعم از دعاوی حقوقی و کیفری، ملک، ارث، ازدواج،خانواده، طلاق، مهریه و … باشد با بهترین وکلای تخصصی این حوزه شما را تا رسیدن به نتیجه همراهی خواهیم کرد.

برای دریافت مشاوره حقوقی تلفنی با گروه وکلای دادفر کافی است از طریق ( درگاه ارتباطی ما)درخواست خود را ثبت کنید.
در کمترین زمان منشی دفتر از واحد پشتیبانی  پس از آگاه شدن از موضوع پرونده، وکیل متخصص آن حوزه را به شما وصل می‌کند. تمام تلاش مجموعه، ارائه دادن بهترین راهکار‌ برای حل مشکل شما هم میهنان عزیز است.

  • Date Format: YYYY slash MM slash DD
  • زبان رو روی اینگلیسی قرار دهید و حتما شماره اعداد را به صورت اینگلیسی درج نمایید.
محمد دمرچلی- وکیل پایه یک دادگستری تهران

مشاوره حقوقی به چه معناست؟ مشورت کردن با یک وکیل چه کمکی به افراد می کند ؟ چرا به مشاوره حقوقی نیاز داریم ؟ مزایای مشاوره چیست ؟

بسیاری از مردم در زندگی فردی خود، ولو در هر زمینه ای از امورات زندگی اگر با مشورت گرفتن از کسی که توانایی و تجربه بالاتری از خود دارد اقدام به عمل و حل مساله کنند، می‌توانند کمتر درگیر مشکلات گسترده شوند.

در رابطه با مسائل و مشکلات حقوقی هم اگر مشاوره با وکیل که علم و تخصص را با سالها تحصیل، تلاش و تجربه ای که در این زمینه به دست آورده است را سرلوحه اقدامات خود قرار دهید، میتوانید در مسیر درست تری در رسیدن به حق و حقوق تان قرار بگیرید. چرا که مشاوره با وکیل میتواند دید بازتر و بهتری نسبت به مسائل و مشکلات حقوقی در شما به وجود بیاورد که این امر در بسیاری مواقع زمینه‌ساز اقدامات درست و به جا برای رسیدن حقوقتان می‌شود و در کنار آن تسریع در حل پرونده ها و مسائل حقوقی شما را در پی خواهد داشت. زیرا آگاهی شرط اول در اقدام به حل مساله می‌باشد.

مشاوره تلفنی 24 ساعته (شبانه روزی)

در واقع مشاوره حقوقی با یک وکیل پایه یک  کم هزینه ترین و در عین حال مهم ترین کاری است که می‌توانید در مواقع گرفتاری انجام دهید. زمانی که مشکلات مختلف حقوقی و کیفری برایتان اتفاق می‌افتد از این مشاوره به نفع خود و برای حل مشکلاتتان استفاده کنید. زیرا با عدم آگاهی در روال پرونده های حقوقی و کیفری خود ممکن است دیرتر، کم تر و یا اصلا به نتیجه نرسیدید. در نهایت مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری و سپردن حل مشکل به او، از اتلاف وقت برایتان جلوگیری میکند. از طرفی ممکن است برای همه افراد امکان مراجعه حضوری به دفتر وکالت پیش نیاد.
لذا افراد می‌توانند در صورت تمایل از خدمات مشاوره تلفنی ۲۴ ساعته شبانه روزی استفاده کنند که گروه‌ وکلای دادفر در راستای امور حقوقی و کیفری، چک، ملکی، مواد مخدر، لایحه نویسی، انعقاد و تنظیم قراردادها، امور خانواده، قتل و بسیاری از امور دیگر، کاملا تخصصی و دلسوزانه و با تجربه و تبحر فراوان و آمار بالای رضایت موکلین در زمینه کاری خود همراه شما است .ضمن اینکه حفظ حریم خصوصی و اسرار شما از مهم‌ترین خصوصیات یک وکیل امین است که می‌تواند راهنمای شما تا رسیدن به موفقیت در پرونده تان باشد.

از جمله مهم ‌ترین مزایای مشاوره به صورت تلفنی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1.  مشورت تلفنی با وکیل مجرب بدون پرداخت هزینه زیاد و درگیری بابت گرفتن وکیل و عقد قرارداد
  2. مشورت با وکیل متخصص و مسلط به موضوع مطرح شده
  3.  عدم نیاز به محدودیت مکانی یعنی پیمودن مسافت‌های طولانی در مواقعی که به هر دلیل امکان مراجعه حضوری ندارید.
  4.  عدم محدودیت زمانی
  5.  نتیجه گیری بیشتر و تصمیم گیری درست در کوتاه ترین زمان ممکن
  6. مشخص شدن تمام مسیرهای پیش رو پیش از هر اقدام قضایی

“برای مشاوره تلفنی با یک وکیل ماهر در دفتر حقوقی دادفر به صورت حضوری با شماره درج شده در سایت و اگر تمایل به مشاوره تلفنی دارید از طریق فرم بالا و پرداخت آنلاین اقدام فرمایید.”

محمد دمرچلی- وکلای دادفر

مشاوره حقوقی آنلاین فوری

در حال حاضر برای بسیاری از مردم با توجه به محدودیت‌های ایجاد شده به دلیل شیوع ویروس کرونا و آلودگی اکثر نقاط کشور به این ویروس، امکان مراجعه حضوری به دفاتر وکالت و مشاوره حقوقی کمتر شده است و ممکن است برخی افراد بسته به شرایط ویژه این دوران و کمبود زمان، نیاز به مشاوره حقوقی تلفنی فوری داشته باشند و ممکن است برخی افراد بسته به شرایط ویژه این دوران و کمبود زمان، به این نوع مشاوره فوری نیاز پیدا کنند.

شما با هزینه اندک مشاوره تلفنی میتوانید با یک وکیل پایه یک دادگستری که در حوزه مشکل شما است مشورت کنید تا اطلاعاتی مفید در خصوص روند کار و مشکلات و نحوه حل مسئله به شما دهد.
یکی از اهداف مجموعه دادفر برای ایجاد بخش مشاوره حقوقی آنلاین، کمک به افرادی است که جزو اقشار کم درامد جامعه هستند تا با پرداختن مبلغی اندک به پاسخ سوالات حقوقی خود برسند به عبارتی هدف از ارائه این خدمت این است که افراد در ابتدا سوالات حقوقی خود را مطرح و بعد از مشاوره با وکیل با درنظر گرفتن پاسخ وکیل و ارائه راهکار مناسب بهترین تصمیم را بگیرند زیرا زمانی که شما با وکیل مشاوره داشته‌ باشید علاوه بر صرف جویی در زمان و به جای اینکه اطلاعات درست و غلط را خودتان بررسی کنید و گاهی اوقات منجر به صدمات جبران ناپذیری شود، برای اینکه از اینگونه احتمالات جلوکیری شود میتوانید قبل از هرگونه اقدام با مشورت گرفتن از وکیل خبره و دلسوز در هر زمینه ای این اطمینان و قوت قلب را داشته باشید که طی کردن این مسیر حقوقی توسط شخص آگاه و با تجربه طی و به نتیجه منتهی میشود.

وکیل آنلاین در تهران

بسیاری از مردم در امور حقوقی خود نیاز به مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل متخصص دارند زیرا برخی از امور حقوقی متقاضیان بسیار پیچیده بوده و نیاز به دانش حقوقی و تجربه بالا در این زمینه دارد. از جمله مهم‌ ترین حوزه ‌های حقوقی که نیازمند به یک وکیل متخصص و با تجربه است، می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. پرونده ‌های کیفری
  2. پرونده‌ های مربوط به جعل اسناد
  3. پرونده‌ های مربوط به ثبت و انتقال املاک
  4. پرونده‌ های مربوط به انحصار وراثت
  5. پرونده‌ های مربوط به خانواده و طلاق از جمله طلاق توافقی و یکطرفه
  6. پرونده‌ های مربوط به مهریه
  7. پرونده‌ های مربوط به حضانت
  8. پرونده‌ های مربوط به تجاوز و روابط نامشروع
  9. پرونده‌ های مربوط به چک برگشتی

بنابراین مشاوره حقوقی تلفنی و آنلاین در تهران و شهرستان ها بعد از شیوع ویروس کرونا اهمیت زیادی پیدا کرده به همین دلیل امکانی را برای دسترسی به وکیل پایه یک دادگستری به صورت آنلاین و تلفنی برای شما فراهم شده است تا با پرداخت مبلغی اندک بتوانید سوالات خود را با وکیل در میان بگذارید و راهکار درست و قانونی را دریافت کنید.

چرا که در حال حاضر برای بسیاری از مردم با توجه به محدودیتهای ایجاد شده به دلیل شیوع این بیماری و آلودگی اکثر نقاط کشور به این ویروس، امکان مراجعه حضوری به دفاتر وکالت و مشاوره حقوقی را ندارند.

اینستاگرام وکیل دادفر

خدمات وکیل آنلاین در تهران

امور حقوقی که در دفتر حقوقی وکیل محمد دمرچلی در تهران انجام میشود به طور کل و مفصل به شرح زیر است:

مشاوره با وکیل در مورد چک، سفته و اوراق بهادار

‌انجام تخصصی وصول مطالبات همگی به صورت کامل توسط وکیل پایه یک دادگستری از جمله چک برگشتی، ( طرح دعوا به دو صورت حقوقی و کیفری مطابق با شرایط ) سفته، اوراق بهادر و سایر اسناد لازم الاجرا و غیر لازم الاجرا

مشاوره حقوقی با وکیل در مورد ثبت احوال و شناسنامه

مشاوره حقوقی ثبت احوال و انجام تخصصی امور مربوط به تغییر سن در شناسنامه، حذف نام همسر از شناسنامه، ابطال شناسنامه، اخذ شناسنامه ، تغییر نام و نام خانوادگی در شناسنامه توسط وکیل متخصص ثبت احوال

مشاوره تلفنی با وکیل در مورد انواع وکالت و قراردادها

مشاوره حقوقی و نظارت و انجام تخصصی وکالت در انواع قراردادها از جمله : قراردادهای صنعتی، قراردادهای خرید و فروش،  قراردادهای ساختمان، قراردادهای پزشکی و همچنین هر نوع قرارداد خصوصی بین اشخاص حقیقی و حقوقی

مشاوره حقوقی با وکیل ملکی

مشاوره حقوقی به صورت کاملا تخصصی در خصوص دعاوی ملکی اعم از : الزام به تنظیم سند رسمی، تقسیم و فروش ملک مشاع، سرقفلی، وقف، تصرف عدوانی، خلع ید، اجاره، مشکلات ثبتی املاک و…

 مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل در موضوع امور کیفری

انجام تخصصی امور کیفری شامل، جعل، کلاهبرداری، سرقت، خیانت در امانت، قتل، تجاوز به عنف، ضرب و جرح، مواد مخدر با سالها تجربه و …

مشاوره تلفنی آنلاین با وکیل طلاق و خانواده

انجام دادن تمام امور مربوط به پرونده های خانواده از جمله، طلاق از طرف مرد، طلاق ازطرف زن، طلاق توافقی ، حضانت فرزند، نفقه، اجرت المثل، مهریه و دیگر امور خانواده توسط وکیل طلاق توافقی

مشاوره حقوقی یا وکیل در مورد ثبت شرکت

مشاوره و انجام تخصصی امور مربوطه به ثبت شرکت، تغییرات شرکت، ثبت علامت و برند تجاری و همچنین تمام امور پس از ثبت مانند اخذ کد اقتصادی، اخذ کارت بازرگانی و … توسط مجرب ترین وکلای متخصص ثبت

مشاوره تلفنی با وکیل در موضوعات بین الملل

انجام تخصصی خدمات بین المللی توسط وکیل دادگستری از جمله : ثبت شرکت در سراسر دنیا، تنظیم قراردادهای بین المللی و همچنین داوری بین المللی

مشاوره تلفنی با وکیل انحصار وراثت

همچنین مشاوره حقوقی و وکالت تخصصی در تمام امور مربوط  به ارث و انحصار وراثت، شامل، تقسیم ترکه، دریافت گواهی، انحصار وراثت و مطالبه دیون متوفی

مشاوره حقوقی و مشاوره آنلاین چه مزایایی دارد؟

نقشی که یک مشاور حقوقی و وکیل پایه یک میتواند در امور حقوقی شما داشته باشد این است که وکیل با استفاده از یکسری مهارت‌ها و تخصص‌ها و سواد حقوقی که آن را با سالها تجربه در امر وکالت و حل مشکلات مردم به دست آورده است میتواند بهترین و نتیجه بخش ترین راهکار را ارائه دهد و با راهنمایی های یک وکیل و مشاور است که می‌توانید اطلاعات قانونی و حقوقی و راهکارهای امور خود را پیدا نمایید. در واقع وکیل با تکیه بر دانش خود در حل مشکلات و امور حقوقی مردم می‌تواند زمان کمتری را به حل مسائل شخص اختصاص دهد که این امر از اتلاف وقت موکلش جلوگیری خواهد کرد. همینطور شخص وکیل است که می‌تواند به نیابت از موکلین خود مراحل اداری پرونده انها را  در دادگاه به بهترین شکل ممکن و در کمترین زمان پیگیری نماید در غیر این صورت ممکن است این پیگیری توسط خود شخص زمان بیشتری را بطلبد اما مشورت کردن با وکیل تا حد زیادی می‌تواند از بروز مشکلات احتمالی و اتلاف زمان جلوگیری کند. در نهایت کسی که با وکیل مشاوره می کند به این نکته پی خواهد برد که هر کلمه و هر حرکتی که در راه احقاق حق خود بیان می کند و انجام می دهد بار حقوقی دارد . به همین دلیل بایستی قبل از هرگونه اقدام در حل مسئله با وکیل چه به صورت حضوری و چه تلفنی و آنلاین مشورت نموده تا بتواند بهترین نتیجه و بهترین اقدام را برای حل مشکلات خود انتخاب نماید.

برای مشاوره حقوقی تلفنی فوری باید به کجا مراجعه کنم؟

برای دریافت مشاوره حقوقی تلفنی ارزان با گروه وکلای دادفر کافی است از طریق ( درگاه ارتباطی ما) درخواست خود را ثبت کنید. در کمترین زمان منشی دفتر از واحد پشتیبانی پس از آگاه شدن از موضوع پرونده، وکیل متخصص آن حوزه را به شما وصل می‌کند. تمام تلاش مجموعه، ارائه دادن بهترین راهکار‌ برای حل مشکل شما هم میهنان عزیز است.

وکلای دادفر- محمد دمرچلی- وکیل پایه یک دادگستری تهران

تفاوت وکالت با مشاوره حقوقی آنلاین در چیست؟

تفاوتی که حوزه وکالت با مشاوره حقوقی اینترنتی دارد‌ در این است که با وکالت دادن به وکیل، او می تواند که پرونده حقوقی شخص را در دادگاه و محاکم قضایی دنبال نماید و از او دفاع کند و به عبارتی مدافع حقوق موکل خود باشد. اما صرف مشاور حقوقی ، ارائه راهکار و راهنمایی های لازم و موثر به شخص بدون حضور و دخالت وکیل در امور حقوقی و مراجع قضایی است یعنی مشاوره کردن با وکیل او را مدافع حقوق شما نمی‌کند بلکه اختیار یک مشاور ارائه راهنمایی به شخص است. یعنی تنها می تواند با بررسی نمودن وضعیت پرونده و شرایط فرد با توجه به قوانین و مقررات بهترین راهکار را برای پیش برد پرونده تان به شما ارائه دهد که این توصیه ها و خدمات مشاوره ای می تواند به صورت مشاوره حقوقی آنلاین و تلفنی باشد.

وظایف وکیل در مشاوره حقوقی انلاین

  • تهیه و تنظیم متن قرارداد، دادخواست و لایحه با بالاترین کیفیت
  • مشاوره حقوقی دادن به بهترین نحوه ممکن و گذاشتن وقت کافی برای موکل
  • توانایی ارائه مشاوره حقوقی به تمامی اقشار جامعه
  • بررسی کامل انواع رای دادگاه ها و پاسخ به سوالات
    و…

در این موقعیت این سوالات شاید برای بسیاری از افراد پیش بیاید که مشاوره حقوقی تلفنی در تهران چگونه انجام میشود؟ بهترین مرکز مشاوره حقوقی تلفنی در تهران کجاست؟ برای مشاوره حقوقی تلفنی فوری باید به کجا مراجعه کنم؟ مشاوره حقوقی آنلاین در چه زمینه ای است؟

در تمامی زمینه ها خدمات مشاوره ارائه می شود که می توان به مشاوره حقوقی کیفری، مشاوره حقوقی خانواده، مشاوره حقوقی ملک و املاک، مشاوره حقوقی چک ، مشاوره حوقی ارث و انحصار وراثت… اشاره نمود که در ادامه مطالب به صورت گسترده بیان میگردد.

در ادامه مطلب از جمله مهم‌ ترین امور حقوقی که نیازمند مشاوره حقوقی با وکیل متخصص است بیان شده است. برخی از این امور عبارتند از:

  •  امور حقوقی مربوط به حوزه خانواده، طلاق و حضانت فرزند
  •  امور حقوقی مربوط به قتل و ضرب و جرح
  •  امور کیفری مانند مواد مخدر
  •  امور حقوقی مربوط به جعل اسناد
  • امور حقوقی مربوط به خیانت در امانت
  •  امور حقوقی مربوط به کلاهبرداری
  •  امور حقوقی مربوط به  جرایم رایانه‌ای
  •  امور حقوقی مربوط به نگارش انواع قراردادهای تجاری و کاری
  •  امور حقوقی مربوط به اختلافات ملکی
  •  امورحقوقی مربوط به امور ثبتی
  •  امور حقوقی مربوط به ثبت شرکت‌ها و تغییرات آن

مشاوره با یک وکیل مجرب در گروه وکلای دادفر می تواند راهگشای تمامی سوالات شما باشد.
گروه وکلای دادفر می‌ توانند پرونده‌ های حقوقی و کیفری شما را حتی به صورت آنلاین و تلفنی بررسی و مشاوره‌ های تخصصی لازم در این زمینه را به شما ارائه کنند.