تماس با وکیل پایه یک دادگستری مرکز
قبول وکالت برای تهران کرج و حومه
قبول وکالت فقط برای
تهران و کرج و حومه

وکیل طلاق، خانواده و مهریه-وکلای دادفرجهت تنظیم وقت برای یک جلسه حضوری با وکیل و دریافت مشاره تخصصی از وکیل خبره در حوزه های کیفری، حقوقی، خانواده و …  با  شماره تماس های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید و وقت مشاوره حضوری خود را نهایی کنید و با حضور در دفتر وکالت دادفر واقع در غرب تهران و  آدرس های مندرج در همین صفحه در مورد موضوع دعوای کیفری یا حقوقی خود با وکیل مشورت کنید و مدارک، شواهد و جزئیات موضوع را مطرح نمایید تا وکیل متخصص پایه یک دادگستری بهترین راهکارها را به شما ارائه دهد.

جهت تنظیم قرار حضوری با وکیل با شماره زیر تماس بگیرید

09122281245

ایمیل گروه وکلای دادفر

dadfarvakil@gmail.com

تلفن

021-44219456

آدرس دفتر وکالت دادفر

تهران ، صادقیه شمالی، بلوار اشرفی اصفهانی بن‌بست 12 متری بهار، ساختمان بهاران، پلاک1، طبقه چهارم، واحد 1

وکیل دادگستری با مطالعه پرونده و اسناد و مدارک ، راه های قانونی موجود و راهکارهای پیشبرد پرونده را برای شما بیان خواهد نمود. همچنین چنانچه افراد پیش از اقدامات حقوقی از قبیل انجام معاملات و انعقاد قراردادها مثل قراردادهای اجاره، پیش فروش آپارتمان و یا هرگونه خرید و فروش نسبت به استفاده از مشاوره حضوری با یک وکیل دادگستری اقدام نمایند، از بسیاری از اختلافات حقوقی در آینده جلوگیری می شود و چه بسا از تضییع حقوق افراد با روش های مختلف و به کارگیری بندهای حقوقی در قراردادها و معاملات پیشگیری شود.

از این رو لازم است در تنظیم قراردادها، دادخواست ها و لوایح حتما از مشاوره حقوقی با وکیل استفاده نموده و همچنین در پیشبرد پرونده خود در دادگستری نسبت به مشورت با یک وکیل خبره اقدام نمایید.

هزینه مشاوره حقوقی حضوری

انجام مشاوره حقوقی حضوری توسط وکیل دادگستری با پرداخت هزینه متعارف بر اساس تعرفه ساعتی صورت می گیرد که این تعرفه به نرخ مشخصی توسط قوه قضائیه اعلام می شود.

البته ممکن است وکلایی بر اساس تجربه و دانش خود مبلغ بالاتری نسبت به تعرفه برای مشاوره حضوری دریافت نمایند اما به صورت معمول این تعرفه در آیین نامه حق الوکاله و مشاوره وکلا که توسط رئیس قوه قضائیه تصویب شده است مشخص گردیده و عموماً مبلغ پانصد هزار تومان می باشد که توسط وکیل در ازای مشاوره حقوقی حضوری دریافت می گردد. البته برخی وکلا نیز معمولاً چنانچه پرونده مربوطه را قبول نموده و قرارداد منعقد نمایند، هزینه مربوط به مشاوره را دیگر اخذ نمی کنند.

 مشاوره حقوقی حضوری فوری

ممکن است شما در معرض یک مساله مهم حقوقی باشید یا در شرف تنظیم قرارداد مهمی قرار گرفته باشید و یا یک مشکل حقوقی فوری داشته باشید که نیاز به دسترسی فوری به وکیل باشد و بدین منظور باید بتوانید در زمانی کوتاه از مشاوره حقوقی با وکیل استفاده نموده تا آن مساله یا مشکل حقوقی را مرتفع کرده یا در تنظیم قرارداد خود به خوبی اقدام نمایید. از این رو می توانید برای مشاوره حقوقی حضوری فوری به گروه وکلای دادفر مراجعه نمایید.

مشاوره کیفری حضوری با وکیل

یکی از زمینه های مشاوره حضوری با وکیل دادگستری، مشاوره کیفری می باشد. از آنجایی که امروزه قوانین و مقررات حوزه کیفری بسیار گسترده و به روز شده است، لذا تسلط و اشراف بر این قوانین و مقررات برای مردم عادی امری سخت و دشوار می باشد لکن آگاهی کامل از قوانین و نیز آرای وحدت رویه در حوزه کیفری و رویه های قضایی در این حوزه از ملزمات کاری هر وکیل متخصصی می باشد لذا مشاوره حضوری با وکیل در زمینه تنظیم شکوائیه، لوایح، پیشبرد پرونده کیفری و دفاع در این پرونده ها می تواند بسیار ضروری و حائز اهمیت باشد.

 مواردی که میتوانید قبل از انجام آنها با یک وکیل خبره به صورت حضوری یا تلفنی مشورت کنید

قبل از انجام موارد متعددی از جمله موارد ذیل می توانید با یک وکیل متخصص و خبره دادگستری به صورت حضوری یا تلفنی مشورت نمایید:

  • الف) تنظیم قراردادهای مختلف از جمله قراردادهای اجاره، خرید و فروش ، پیش خرید آپارتمان و غیره
  • ب) تنظیم دادخواست ها ، شکوائیه ها، لوایح مربوط به پرونده های دادگستری
  • ج) بررسی امور مربوط به شرکت ها از قبیل تنظیم اساسنامه، صورتجلسات، انجام مناقصه و مزایده و تشریفات آن ها و غیره
  • د) مشاوره درخصوص پرونده های قضایی در مراجع ذیصلاح دادگستری

 

چه کسانی به مشاوره حقوقی حضوری نیاز دارند؟

به افراد ذیل توصیه می گردد نسبت به مشاوره حقوقی حضوری با وکیل دادگستری اقدام نمایند:

الف) افرادی که پرونده های حقوقی و کیفری در دادگستری داشته و بدون مشاوره وکیل و آگاهی از قوانین و مقررات، حقوق ایشان تضییع خواهد شد.

ب) فردی که تمایل به تنظیم دادخواست، شکوائیه، لایحه یا اظهارنامه دارد.

ج) درصوتی که افراد بخواهند در پرونده های دادگستری با یکدیگر صلح و سازش نموده و موضوع با تنظیم گزارش اصلاحی خاتمه یابد.

د) شرکت ها و اشخاص حقوقی که قصد پیگیری مسائل حقوقی و یا وصول مطالبات معوقه خود را دارند.

مشاوره با وکیل

مزایای مشاوره حقوقی حضوری با وکیل در تهران

یکی از مزایای مشاوره حقوقی حضوری با وکیل دادگستری این است که افراد می توانند به راحتی مشکل حقوقی خود را با وی در میان گذاشته و بدون اتلاف وقت و هزینه اقدام به اقامه دعوا یا دفاع از حقوق خویش نمایند. از دیگر مزایای مشاوره با وکیل آن است که افراد از قوانین و مقررات حوزه مربوطه مثلاً حوزه مربوط به شهرداری ها و کمیسیون های آن به تناسب مساله حقوقی خود مطلع شده و با رویه های موجود آشنا می شوند. گاهی مشاوره حضوری با وکیل سبب می شود که مساله حقوقی بین دو طرف به صلح و سازش ختم شده و وکیل نقش میانجی بین طرفین را ایفا کند.

 بهترین دفتروکالت برای دریافت مشاوره حضوری در غرب تهران

با توجه به مطالب گفته شده در این نوشتار و بر اساس مزایای قابل توجهی که مشاوره حقوقی حضوری با وکیل دادگستری به همراه دارد، می توان گفت بهترین دفتر وکالت برای دریافت مشاوره حضوری در غرب تهران، گروه وکلای دادفر می باشد که با ارائه خدماتی منحصر به فرد و وکلایی متخصص در امور حقوقی، کیفری و خانواده تمامی تلاش خود را در جهت پیشبرد امور شما عزیزان خواهد نمود.

 هماهنگی برای دریافت نوبت مشاوره حقوقی حضوری

جهت دریافت مشاوره حقوقی حضوری با وکیل دادگستری و هماهنگی برای نوبت مشاوره حقوقی با شماره تلفن 09122281245 تماس حاصل فرمایید.